דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוסך ניסאן מורשה - הבחירה הנכונה 

מאת    [ 18/11/2010 ]

מילים במאמר: 449   [ נצפה 2715 פעמים ]

כל בעל רכב יודע שהוצאות רכב לא מסתכמות בעלות רכישת הרכב ובהוצאות הדלק השבועיות. בעלות על רכב משמעותה גם הוצאות של אלפי שקלים בשנה (ואף יותר) על טיפולים שונים במוסך. בין אם מדובר בטיפולים שוטפים בלבד (כמו טיפול עשרת אלפים או טסט לרכב) ובין אם מדובר בטיפולים חד פעמיים לאחר תאונה, כל ביקור במוסך דורש מאיתנו להוציא סכומים לא מבוטלים של כסף. במציאות שכזו, אין זה פלא שמרבית בעלי הרכבים בארץ בוחרים את המוסך שלהם לפי החור שבגרוש.

כצרכנים נבונים ומיומנים, אנו יודעים שלפני רכישת מוצר או שירות עלינו לערוך סקר שוק קצר ולבחור את ההצעה המשתלמת ביותר מבחינה כלכלית. אולם כשמדובר בבחירת מוסך, השיקול הבטיחותי לעולם יהיה חשוב יותר מהשיקול הכלכלי.

נניח שברשותכם רכב של יצרנית הרכב ניסאן, ואתם זקוקים לטיפול לאחר תאונה קלה. עומדות בפניכם שלוש אפשרויות: לגשת למוסך פיראטי, למוסך פרטי מורשה או למוסך ניסאן. עלות הטיפול במוסך פיראטי היא הזולה ביותר ואילו מוסך ניסאן הוא היקר ביותר.

הבחירה במוסך פיראטי אולי תחסוך לכם כסף, אך היא עלולה לעלות לכם בחייכם. מוסך פיראטי פועל ללא רישיון. העובדים בו אינם מקצועיים ואין עליו פיקוח של משרד התחבורה. לכן הוא משתמש בחלפים שאינם מקוריים ושזהות היצרן שלהם עלומה. אין לכם כל דרך להיות בטוחים שהרכב שלכם מקבל את הטיפול המתאים לו ושלרכבכם לא הוכנסו חלפים פגומים שעלולים לסכן את חייכם.

מוסך ניסאן הוא אמנם המוסך היקר ביותר, אך בו אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את התמורה המלאה והטובה ביותר עבור הכסף שלכם. מוסך ניסאן מחויב לרכוש את כל הידע הרלוונטי לגבי אופן הטיפול בכל רכבי ניסאן. מוסך ניסאן מחויב לשלוח את עובדיו להשתלמויות תקופתיות על מנת שידעו כיצד לטפל גם בדגמים החדשים ביותר. מוסך ניסאן מחויב להשתמש אך ורק בחלפים מקוריים של חברת ניסאן. כל המרכיבים הללו עולים הרבה מאוד כסף, ולכן הם הופכים כל טיפול במוסך ניסאן ליקר מאוד. אולם כל המרכיבים הללו נועדו גם להעניק לכם את השקט הנפשי הנובע מהידיעה שרכבכם מקבל את הטיפול הטוב ביותר, המתאים בדיוק עבורו.

גם מוסך פרטי מורשה, כמו מוסך ניסאן, פועל ברישיון ותחת פיקוח משרד התחבורה. ובכל זאת מוסך פרטי מורשה הוא זול יותר ממוסך ניסאן. הסיבה לכך היא שבמוסך פרטי מורשה לא רוכשים ידע מיצרנית רכב כלשהי, ועושים שימוש גם בחלפים שאינם מקוריים, שעלותם זולה יותר. אך מכיוון שהמוסך נמצא תחת פיקוח ופועל ברישיון, בניגוד למוסך פיראטי, אין לכם כל סיבה לחשוש שלרכבכם יוכנסו חלפים לא תקינים. גם העובדים במוסך פרטי מורשה עוברים הדרכות תקופתיות והם יודעים כיצד לטפל גם ברכבים הממוחשבים והחדשים. אך למוסך פרטי מורשה יש חיסרון מובהק אחד: אין לו את הידע הספציפי המותאם אך ורק לרכבי ניסאן.

לכן, רק במוסך ניסאן אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שרכבכם מקבל את הטיפול הטוב ביותר והמתאים ביותר לסוג ולדגם הספציפי של רכבכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב